Student-FAM - Activități

Activități și rezultate

Activităţile și subactivitățile proiectului

Rezultatele proiectului

A1. Managementul, informarea și publicitatea proiectului

R1. Monitorizare continuă și evaluarea proiectului; raportări tehnico-financiare, cu cereri de rambursare periodice; 1 listă achiziții publice elaborată și actualizată în funcție de cerințele proiectului; achiziții publice lansate și coordonate în conformitate cu legislația și cerințele din domeniu; 1 procedură de achiziții actualizată; 1 procedură de managementul riscurilor actualizată; 1 plan de monitorizare și evaluare internă a activităților; 1 grafic cereri de rambursare și plată; 1 Plan de comunicare elaborat; materiale informative elaborate; website solicitant și parteneri actualizate; 1 eveniment de informare; 3 comunicate de presă; afișe postate în toate locațiile de implementare ale proiectului.

Responsabili A1:

Lider: A1.1 Manager proiect S, A1.1 Asistent manager S, A1.1 Responsabil financiar S, A1.1 Expert achizitii publice S;

P1 (REF): A1.1 Coordonator proiect P1, A1.1 Responsabil financiar P1;

P2 (Elena Caragiani): A1.1 Coordonator proiect P2, A1.1 Responsabil financiar P2.

Durată A1: 01.02.2025 - 31.01.2028

 

A2. Măsuri de tip „punte” în vederea facilitării tranzitiei la studiile universitare, începând cu clasa a XI-a

A2.1. Identificarea și selecția elevilor și a absolvenților de liceu din promoțiile ultimilor doi ani școlari care nu au promovat examenul de bacalaureat ca beneficiari ai proiectului.

R2.1. 1 metodologie de identificare și selectare a grupului țintă actualizată; dosare de selecție grup țintă; minim 180 elevi selectați.

Responsabili A2.1:

Lider: A2.1/A2.4 Experți selectie și monitorizare GT S (elevi);

P1 (REF): A2.1/A2.4 Coordonator GT P1 (elevi);

P2 (Elena Caragiani): A2.1/A2.4 Experti selectie si monitorizare GT P2 (elevi).

Durată A2.1: 01.02.2025 - 31.01.2028

A2.2. Dezvoltarea și furnizarea de servicii de consiliere și sprijin pentru beneficiari.

R2.2. 1 metodologie de consiliere și sprijin realizată; servicii de consiliere și sprijin pentru minim 180 de elevi liceu; planuri personalizate de sprijin pentru elevi realizate.

Responsabili A2.2:

Lider: A2.2 Expert consiliere S (elevi);

P1 (REF): A2.2 Coordonator servicii de consiliere și sprijin socio-emoțional P1 (elevi);

P2 (Elena Caragiani): A2.2 Expert consiliere P2 (elevi).

Durată A2.2: 01.02.2025 - 31.01.2028

A2.3. Servicii de sprijin educațional pentru facilitarea tranziției la studiile universitare.

R2.3. 1 metodologie SEI pentru elevi dezvoltată / actualizată; cadre didactice instruite; măsuri de sprijin educațional furnizate pentru 180 de elevi; planuri personalizate de sprijin pentru elevi realizate.

Responsabili A2.3:

Lider: A2.3 Experți educațional remedial S (elevi);

P1 (REF): A2.3 Coordonator servicii educaționale P1 (elevi);

P2 (Elena Caragiani): A2.3 Experți educațional remedial P2 (elevi).

Durată A2.3: 01.02.2025 - 31.01.2028

A2.4. Acordarea de subvenții și monitorizarea continuă a beneficiarilor din grupul țintă.

R2.4. 1 metodologie privind acordarea de sprijin și subvenții în vederea facilitării tranziției la studiile universitare și de prevenire și combatere a abandonului universitar; măsuri de sprijin prin subvenții acordate pentru minim 180 de elevi beneficiari; monitorizarea continuă a elevilor privind participarea la activitățile proiectului.

Responsabili A2.4:

Lider: A2.1/A2.4 Experți selecție și monitorizare GT S (elevi);

P1 (REF): A2.1/A2.4 Coordonator GT P1 (elevi);

P2 (Elena Caragiani): A2.1/A2.4 Experți selecție și monitorizare GT P2 (elevi).

Durată A2.4: 01.02.2025 - 31.01.2028

A2.5. Implementarea unor măsuri de informare, suport educațional și socio-emoțional și campanii educaționale pentru beneficiari.

R2.5. 1 plan de campanie educațională realizat; 1 metodologie de suport educațional și socio-emoțional prin mentorat realizată; ateliere / evenimente / întâlniri de dezvoltare personală și profesională realizate.

Responsabili A2.5:

P1 (REF): A2.5/A3.5 Expert dezvoltare personală P1 (elevi/studenți), A2.5 Expert campanie educațională P1 (elevi).

Durată A2.5: 01.02.2025 - 31.01.2028

 

A3. Măsuri de prevenire și combatere a abandonului universitar în rândul studenților proveniți din medii și grupuri dezavantajate

A3.1. Identificarea și sprijinirea studenților cu risc de abandon prin operaționalizarea mecanismelor de identificare și monitorizare a nevoilor studenților în cadrul CCOC.

R3.1. 1 metodologie de identificare și selectare a grupului țintă actualizată; dosare de selecție grup țintă; minim 180 studenți selectați.

Responsabili A3.1: Lider: A3.1/A3.4 Coordonator GT S (studenți), A3.1/A3.4 Experți selecție și monitorizare GT (inclusiv CCOC) S (studenți).

Durată A3.1: 01.02.2025 - 31.01.2028

A3.2. Dezvoltarea și furnizarea în cadrul CCOC a unor servicii de suport, îndrumare și consiliere în vederea prevenirii și combaterii abandonului universitar.

R3.2. 1 metodologie de consiliere și sprijin pentru studenți realizată; servicii de consiliere și sprijin pentru minim 180 de studenți; planuri personalizate de sprijin pentru studenți realizate.

Responsabili A3.2: Lider: A3.2 Coordonator servicii de consiliere CCOC S (studenți), A3.2 Experți consiliere S (studenți).

Durată A3.2: 01.02.2025 - 31.01.2028

A3.3. Servicii de sprijin educațional pentru prevenirea și combaterea abandonului universitar în rândul studenților.

R3.3. 1 metodologie SEI pentru studenți dezvoltată / actualizată; cadre didactice instruite; măsuri de sprijin educațional furnizate pentru 180 de studenți; planuri personalizate de sprijin pentru studenți realizate.

Responsabili A3.3: Lider: A3.3 Coordonator servicii educaționale S (studenți), A3.3 Experți educațional remedial S (studenți).

Durată A3.3: 01.02.2025 - 31.01.2028

A3.4. Acordarea de subvenții și monitorizarea continuă a studenților din grupul țintă.

R3.4. 1 metodologie privind acordarea de sprijin și subvenții în vederea facilitării tranziției la studiile universitare și de prevenire și combatere a abandonului universitar; măsuri de sprijin prin subvenții acordate pentru minim 180 de studenți beneficiari; monitorizarea continuă a studenților privind participarea la activitățile proiectului.

Responsabili A3.4: Lider: A3.1/A3.4 Coordonator GT S (studenți), A3.1/A3.4 Experți selecție și monitorizare GT (inclusiv CCOC) S (studenți).

Durată A3.4: 01.02.2025 - 31.01.2028

A3.5. Implementarea unor măsuri de informare, suport educațional și socio-emoțional prin mentorat și campanii educaționale pentru studenți.

R3.5. ateliere educaționale pentru studenți realizate; 1 metodologie de mentorat pentru studenți realizată; ateliere / evenimente / întâlniri de mentorat pentru studenți realizate.

Responsabili A3.5:

Lider: A3.5 Expert ateliere de orientare studenți S, A3.5 Expert mentorat studenți S.

P1 (REF): A3.5 Expert ateliere interculturalitate P1 (studenți), A2.5/A3.5 Expert dezvoltare personală P1 (elevi/studenti).

Durată A3.5: 01.02.2025 - 31.01.2028

 

A4. Măsuri dedicate accesibilizării instituțiilor de învățământ superior, inclusiv prin achiziția de echipamente IT și dezvoltarea de instrumente specifice proceselor educaționale care includ studenți cu dizabilități

A4.1. Realizarea unei analize de nevoi și resurse specifice studenților cu dizabilități în cadrul proceselor educaționale desfășurate în cadrul Universității ”Dunărea de Jos” din Galați, inclusiv admiterea.

R4.1. 1 metodologie de cercetare privind analiza de nevoi a persoanelor cu dizabilități; 1 raport de cercetare privind analiza de nevoi a persoanelor cu dizabilități.

Responsabili A4.1:

P1 (REF): A4.1 Coordonator analiză de nevoi P1, A4.1 Expert cercetare analiză de nevoi P1.

Durată A4.1: 01.02.2025 - 30.11.2025

A4.2. Asigurarea accesibilității fizice și digitale în cadrul proceselor educaționale care includ studenți cu dizabilități în IIS, inclusiv admiterea, cât și  achiziționarea de servicii de suport și tehnologii specifice.

R4.2. Biroul pentru Studenții cu Dizabilități (BSD) înființat la nivelul Universității ”Dunărea de Jos” din Galați; amenajarea Biroului pentru Studenții cu Dizabilități cu echipamente și tehnologii asistive; desfășurarea a 6 sesiuni / workshop-uricu cadre didactice și personal administrativ de la nivelul Universității.

Responsabili A4.2:

Lider: A4.2 Coordonator logistică S, A4.2 Coordonator workshop-uri cadre didactice S.

Durată A4.2: 01.02.2025 - 31.01.2028

A4.3. Dezvoltarea unor servicii de consiliere și îndrumare dedicate studenților cu dizabilități.

R4.3. 1 metodologie de consiliere a studenților cu dizabilități; planuri personalizate de sprijin pentru studenții cu dizabilități; sesiuni de consiliere pentru persoanele cu dizabilități realizate.

Responsabili A4.3:

Lider: A4.3 Coordonator servicii de consiliere CCOC S, A4.3 Experți consiliere S (studenți).

Durată A4.3: 01.02.2025 - 31.01.2028

A4.4.  Realizarea și adoptarea unei strategii privind accesibilizarea IIS în vederea admiterii studenților cu dizabilități și accesibilizĂrii procesului educațional pentru studenții cu dizabilități.

R4.4. 1 strategie de incluziune a persoanelor cu dizabilități realizată și adoptată de către Universitate.

Responsabili A4.4:

Lider: A4.4 Expert strategie și implementare direcții accesibilizare S;

P1 (REF): A4.4 Expert strategie incluziune P1.

Durată A4.4: 01.02.2026 - 30.11.2027

 

A5. Activități suport - cheltuieli indirecte pe bază de rată forfetară

R5. Monitorizarea continuă și evaluarea proiectului; sprijin oferit managerului de proiect în implementarea proiectului.

Responsabili A5:

Resursa umană implicată în proiect va fi identificată în funcție de nevoi în timpul implementării proiectului.

Durată A5: 01.02.2025 - 31.01.2028